2 Şubat 2011 Çarşamba

Süpriz Dekolteli Elbiseler

Bu sezon sırt dekolteli elbiseler çok moda.... Hangi elbiseye baksam sırtında bri pencere derin v dekolte ve ya kafesler var bende sizlere bu sezonun modası ile ilgili bir post hazırladım.Elbiselerin hepsi birbirinden şık ve güzel...Önden bakıldığında ne kadar sade bir elbise diye düşünenleri hayal kırıklığına uğratmak için arkanızı döndüğünüzde nefis bir dekolteyle karşılaşırlar....İster bluz,elbise ister abiye ve ya gelinliğinizde böyle bir sırt dekoltesi ne kadarda zarif durur...



7 yorum:

  1. ilk elbise nekadar şirin öylee

    YanıtlaSil
  2. cemre,hepsi o kadar şirinki insan kararsz alır benim 1-5 favorim

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ayrıntılar yakalamışsın canım. Sanırım çoğu ASOS. Bu sürpriz dekolteler, harika albeniler yaratır eminim ki.Edinmek lazım;)

    YanıtlaSil
  4. evet canım asos'tan.indirim sezonuyken hazır almak gerek:)

    YanıtlaSil
  5. elibisede de en çok sırt dekoltesini severim,bogazımı tutmayı basarırsam yaza bende bunların içinde olmayı hayal ediyorum dogrusu :)

    YanıtlaSil
  6. boğazını tutma konusunda haklısın canım:)benim de o işi yapmam lazım:)

    YanıtlaSil
  7. hepsi birbirinden güzel sırt dekoltesi cidden çok hoş:)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...