1 Şubat 2011 Salı

Saç Sorunsalı

Evettttt uzun zamandır saçımla ilgili hain düşüncelim var.Bu postu yayınladıktan az sonra kuaförün yolunu tutucağım...Amaç kuruyan saç uçlarını hayata döndürme ...Azıcık ucundan.....Ama en çok düşündüğüm konu ise saçımın rengi....Şuanda saçımın rengi aşağıdaki resme çok yakın.Röflesi aynı bu renk sadece dipler kendi rengim biraz daha koyu...Şimdi hayalini kurduğum şey bu saçı artık normal boya ile boyayıp sarıyı muhafaza etmek..Şöyle altın sarısı renge boyatsamm en aşağıdaki renge ulaşırmıyım????Deneyen oldu mu böyle bir şeyi gitmeden yardım edin kızlar bana lütfennn:)




Olmasını istediğim;


5 yorum:

  1. eğer saç rengiln ilk resimdeki gibiyse ben rengiyle fazla oynamamanı tavsiye ederim,çok hoş bir renk hem renk açıldıkça koruması daha zor bir hal alıyor

    YanıtlaSil
  2. ben saç konusunda her türlü boyayı ve rengi deneyen biri olarak yorumumu yapayım:))

    alttaki renk çok güzel ama çok iyi bi kuaför bulman gerekki bu hale getirebilsin.çünkü ayrı tonlarda röflelerle yapılmış 2saç var burda.yani2.de kullanılan açıcı daha kuvvetli ve muhtemelen zeminide daha açık.

    çok güvendiğin bi kuaföre danışablrsin.ama sanki alttaki tonu tam tutar diyemiyorum:(

    YanıtlaSil
  3. rebel takipte,teşekkür ederim.Kesinlikle çok haklısın saç daha çok yıpranıyor.

    cingifilli,çok güvendiğim kuaförüme gittim yaparız ama sana zor olur sürekli dip için gelmen gerekli dedi.Doğru aslında saçımda henüz beyaz yok kendi saçımın üstüne röfle yapınca dipleri çıksa bile güzel duruyor.Kendim sarı alıp boyasam turunculuk oluşacak en iyisi yaptırmamak:)teşekkürler fikirleriniz için

    YanıtlaSil
  4. canımcın eğer saç rengin ilk resimdeki gibiyse harikaaaa,bana kalırsa muhafaza et derim,ikinci saç platine yakın çok açık bir sarı,diğeri daha doğal cildide güzel gözterecek bir renk:)fikrim ilk renk müthiş değiştirmemen:)

    YanıtlaSil
  5. duycu,doğru diyorsun canım bende vazgeçtim sizleride dinledim böyle daha iyi rengi:)Teşekkürler

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...