8 Şubat 2011 Salı

İndirim'den Aldıklarım

Şubat ayı indirim ayı....Her mağazada % 50 ve % 70'leri gördükçe sürekli alışveriş yapasım geliyor.Daha önce bir kaç defa beğendiğim kıyafetleri sezonunda almıştım bir daha aynı mağazaya gidince % 50 indirimde olduğunu görünce sinir olmuştum:)Şimdi artık mecbur kalmadığım sürece sezonda alışveriş yapmıyorum.Böylesi da iyi hem ben rahat ediyorum hem cebim üstelik aynı fiyata 2 tane alınca dolabım bile rahatlıyor:)

Ne zamandır çok az topuklu mümkünse topuksuz uzun bir çizme almak istiyordum.Geçen haftalarda İnci Kundura'da %50 indirime girmiş bir çizme beğendim.Fiyatı 113 TL idi.Gel zaman git zaman nedense soğudum o çizmeden almaktan vazgeçtim.Geçtiğimiz pazar günü babacığımın doğumgünüydü.O yüzden cumartesi günü annemle hediye arayışına çıktık.Babama hediyesini aldıktan sonra arta kalan vaktimizle bizde dolaşalım dedik.Kemal Tanca'ya çizme bakmaya girdik bir sürü denedim.Kimi çok topuklu kimi az kimi dümdüzdü.Öyle çok uzun modellere de bakmadım nedense.Bu çizmeyi annem gördü ille denettirdi.İyi ki denettirmiş çizmeye aşık oldum:)Boyu tam diz altı,az topuklu,rahat ve yanında isterseniz çıkarabileceğiniz püskülleri var.Fiyatını sorduk 400 TL'den 200 TL'ye düşmüş.Aldım valla...Şu aralar çizmelerimle aşk yaşıyorum...


NOT: Kapının altında ezilen coca cola pengueni görmemeye çalışın:(






Avm'de Getto diye bir mağaza var.Orjinal elbiseler,tunikler,şortlar vb. bir sürü değişik şey kalitesi çok iyi olamayabilir ama fiyatları oldukça uygun.Ben oradan çizmelerimle giymek için 2 tane tunik-elbise arası bişiy aldım.O nasıl oluyo demeyin boyu ikisine de müsait:)


Uzun kollu v yaka şallı tunik: 20 TL














Kolsuz süveter gibi v yaka tunik: 10 TL


4 yorum:

  1. güle güle giy hepsini.botların çok hoş

    YanıtlaSil
  2. Güle güle giy çizmeler çok şık canım... ;)

    YanıtlaSil
  3. Iyi günlerde giymek nasip olsun canim=)

    YanıtlaSil
  4. rebeltakipte,teşekkürler canım benim:)

    Sihem,sağol tatlım:)

    stildirektörü,eda ablacım teşekkür ederim amin:)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...