11 Şubat 2011 Cuma

Limonlu Kek Tarifi

 
Malzemeler:
4 yumurta
1 bardak sıvı yağ
1,5 bardak şeker
1 bardak yoğurt
Vanilya kabartma tozu
1 limonun kabuğunun rendesi ve suyu
Alabildiğine un

Yapılışı: Yumurtaları şekerle iyice çırpın daha sonra yağı ve yoğurtu ekleyip biraz daha çırpın unu göz kararı ayarlıyabilirsiniz ama 3-4 bardak yeterli oluyor unu karıştırmadan kabartma tozunu ekleyip bir hızla karıştırın hiç pürüz kalmadıysa vanilyayı ekleyip karıştırın en son limon kabuğu rendesi ile suyunu ekleyip şöyle bir karıştırıp kalıba döküp 8ben güllü silikon kek kalıbıma döktüm) önceden ısıtılmış fırına verebilirsiniz.Afiyet olsun...

NOT:Üzerine beyaz glazür sos döktüm ben. 



4 yorum:

  1. hmmm nasıl leziz görünüyor aynı zamandada inanılmaz estetik,iştahım kabardı ilk fırsatta deneyeceğim..tarif için çok teşekkürler tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. hımmm çok hoş gözüküyo :)

    YanıtlaSil
  3. Kalbimden vurulmuşa döndüm, çok severimmm :)) ...

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...