21 Şubat 2011 Pazartesi

Söz-Nişan Töreni Ayrıntıları.....

Daha önce söz-nişan törenimle ilgili ufak tefek ayrıntılardan bahsetmiştim.Bizim isteme-söz-nişan birarada oldu.4 yıldır birlikteydik.Ailelerimiz birbirlerini tanıyor ee dedik hepsi birarada olmuş olsun.Sevdiceğimin ailesiyle de konuştuk anlaştık onlar bizden bohça istemediler karşılıklı anlaştık ve en önemlisi zaten ailelerin aralarında anlaşmaları....Bizim oğlan tarafına verdiğimiz tek şey çeyizimde olan dantelli havlular,damat beyimize de mendil ve gömlek verdik ilave olarak...Aslında Trakyalı olduğumuz için adetlerimiz çoktur ama şimdilerde ise adet "ne yaparsan odur" şeklinde olduğu için biz gerek duymadık.Verdiğimiz havluları şeffaf jelatin ile şeker gibi sarıp gümüş rengi kurdeleler ile bağladık çok cici oldu.



Yüzükler için ise 1 ay önceden kuyumcuları dolaşmaya başladık.Biz sevgilimle tek yüzük alacağımız için bizim için alyans seçimi çok önemliydi...Aslında kuyumcuya gitmeden aklımda tek model vardı Bvlgari alyans...Kuyumcudaki denemelerde o yüzüğü aklımdan tamamen çıkardım.Çook güzel bir model olmasına rağmen parmağa rahat vermeyen cinsten bir modeldi.Onun yerine artık başka bir şey arayışına girdim şıklık ve rahatlık...Size tavsiyem rahatsız yüzükler tercih etmeyin bir ömür boyu takılacağı için yüzük seçmek çok önemli mümkünse yuvarlak kesimli alyans tercih edin! Malesef gittiğim hiçbir dükkanda istediğimi bulamadım.Ya çok basit yada çok şatafatlı yüzükler vardı beğenmedik.Ben normalde o kadar zor beğenen biri olmadığım halde bu alışverişler sırasında sanki huyum değişti:) En son Atasay'a girdik orada en son çıkan modelleri buldum aralarından birine vuruldum.Biraz düşünmek için 1-2 gün ara verdik ben arada dayanamadım alyans bakmaya devam ettim yanlız hiçbiri içime sinmedi...O beğendiğim alyans rüyalarıma giriyordu bir tek ben değil sevgilim de o yüzüğü çok beğendi.Neyse parmak ölçümüzü aldırdık,sarı altın olan yerlerini pembe altın diye sipariş ettik.Benim alyansımın ortasında tam tur pırlanta taş geçiyor bebeğimin alyansının ortası düz ve ikimizinkininde orta kısımları dönüyor ve yüzüğümüz çok rahat ve kullanışlı maşallah şimdiye kadar hiç bir şikayetimiz olmadı....1 haftanın sonunda yüzüklerimiz elimizdeydi...Yüzüklerimize takacağımız kurdele için nedense herkesin kafasında kırmızı rengi vardı ama ben istemedim çünkü pembe elbise kırmızı kurdele saçma duracaktı.Tuhafiyeye kendim gittim pembe renk kenarlarından incecik gümüş şerit geçen kurdele aldım.Tam da elbisemin renginde:) Yüzüklerimizi koyacağımız tepsi evde olan gümüş tepsimizdi.Halamın kendi elleriyle yaptığı fırfırlı yüzüklük cuk diye oturdu tepsiye ve çok güzel durdu.






Gelelim alışverişe....Söz-nişan olayı olalı 5 ay oldu ama ben anca doğru düzgün bir post hazırlayabildim.Elbisemi inanın o kadar çok aradım ki...Evde olacağımız için uzun bir elbise düşünmedim hiç...Daha çok diz hizasında bir elbiseydi aradığım....Renk konusunda bir ara baya bocaladım.Ama siyah asla düşünmedim.Bir ara elbise bulamadım diye sinirlerim çok bozulmuştu aramaktan vazgeçmiştim ki halam telefon etti "İpekyol'da bir elbise bul gel dene çok güzel" dedi.Soluğu İpekyol'da aldım.Elbiseyi görür görmez çok beğendim denedim rengi modeli tam hayal ettiğim gibi....Tek eksiklik boyu biraz uzundu onu da halam sağolsun dikiş öğretmeni olduğu için o kısalttı boyunu...Ayakkabı tercihimi her zaman kullanabileceğim siyah renkten yana yaptım.Divarese de sivri topuklu platform bir ayakkabı buldum ama onlarla bütün gece ayakta duracağım için bana acı vereceğini bildiğim için vazgeçtim.Sonra Kemal Tanca'da bu ayakkabıları buldum.Hem modeli hem rahatlığı hem de topuk boyu tam istediğim gibi....Dore,gümüş ve siyah rengi vardı...Aslında bir ara gümüş rengin almayı düşündüm ama vazgeçtim.Siyahı da kendinden parıltılı cici birşey:)Onu aldım.Geriye takı sorunu kaldı.Sonra zaten takı faslı olacağı için sadece bir çift siyah küpe ve tek taşımı takmakla yetindim.





Saçım ise benim için gecenin en büyük sorunu idi...Modelini çok beğenmş olsam da erkenden söndü:(Gerçi bu biraz da benim saçımın cinsinden kaynaklanıyor ama çok kafama takmadım üstelik te birtanecik aşkım çok beğenince....

Birde elbiseme uygun bitaneme bir kravat bulamadık ama o da nazarlık olsun dedik moralimizi bozmadık...

Çikolata kutuma bayıldım...Kutum gerçek gümüşten,kilitli,2 katlı,siyah kadife kaplı ve en güzel özelliği ise çikolatalar bittikten sonra mücevher kutusu olarak kullanılmak için tasarlanmış...Aşkım'ın boynuna atıldım sevinçten benim çok işime yarayacak.Üst katı yüzüklük alt katı takıları koymaya....Tek sorun çok ağırdı çikolata ikram ettiğim için sabaha kadar kollarım ağrıdı:) Çiçeğim de çikolata kutuma uygun süslenmiş gümüş rengi inciler ve gümüş rengi kurdeleler ile....Soldu diye çok üzüldüm atmak içimden gelmedi:( Harika kokuyordu :(





Kahve faslından heyecandan dökerim diye çok korkuyordum ama sorunsuz bir şekilde atlatmanın rahatlığıyla fotoğraf bile çekildim:)


Misafirlerimize ikram olarak ise;zeytinyağlı yaprak sarması,kıymalı-soğanlı örgü poğaça,baklava ve makarna salatamız vardı....

Bu da bizim ikramlarımızın yanı sıra yaptırdığınız söz pastamız...Ben yine pembe olmasını istedi.İki kalpten oluşuyor ortasından beyaz krema ile güller var...Sadece ikimizin ismini yazdırdık pastanın üzerine....




11 yorum:

  1. elbisenin rengine bayıldım çok hoş olmuşsun canım

    YanıtlaSil
  2. elbiseni daha önce paylaştığında da bayılmıştım:) çok güzel:)
    aslında her detay çok güzel, mutluluğunuzun bi ömür sürmesini dilerim canım:)

    YanıtlaSil
  3. rebel takipte,teşekkür ederim canım

    hayat güzel,canım ya çok sağol amin inşallah:)

    YanıtlaSil
  4. Elbisen cidden cok guzel! Hatta elbise renginde olmayan mor kravat cok daha guzel olmus;)
    Ayakkabilari da begenmesem olmaz tabi ki:D

    Bir omur mutluluklar;)

    YanıtlaSil
  5. SvGLove,teşekkürler tatlım çok sağol:)amin canım inşallah size de bir ömür boyu mutluluklar....

    YanıtlaSil
  6. Elbise pasta ve detaylar çok hoş, mutluluk ise en önemlisi, hep mutlu olun inşallah... :)

    YanıtlaSil
  7. sihem,teşekkür ederim canım mutluluk herşeyde önemli evet:)inşallah:)

    YanıtlaSil
  8. Canım benim süper bir posttu bende sen gibi çiçeği burnunda nişanlıyım :)Bu heyecanı Allahım isteyen herkese nasip etsin. oguzunla beraber mutlu nica yıllarınız olsun inş.alyanslarınız pastanız elbisen vs hersey cok güzel yerli yerinde olmus cnm.öpüldün

    YanıtlaSil
  9. pembesinti,amin canım herkese....teşekkür ederim tatlım inşallah allah sizinde mutluluğunuzu daim etsin....

    YanıtlaSil
  10. canim, öncelikle saayfama hos geldin, yorumun icin ayrica cok tskler <3

    allah bir ömür boyu mesut etsin insallah, elbisene bayildim !

    sevgiler
    civciv

    YanıtlaSil
  11. civciv,sende hoşgeldin canım.amin inşallah,teşekkürler

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...