9 Şubat 2011 Çarşamba

Parfüm Aşkı

İçimde kesinlikle bir canavar var:)Güzel bir koku duyunca almadan duramıyorum..En son aldığım Givenchy Ange ou Demon parfüm...Bayılıyorum onun kokusuna....Vanilyamsı baharatlı harika bir şey:)Ondan önce aldığım parfüm Nina Ricci Nina elma gibi şişesi,ferah ve hafif şekerli bir koku..Kesinlikle iş baymayan bir yaz parüfümü....Ve daimi aşkım Lolita Lempicka...Şişesi süper tatlı evde neredeyse her boyu var:)Kokusu ise muhteşem ötesi....Şekerli,baharatlı beni benden alan bir parfüm....Şimdi ise bir tanede buram buram hindistan cevizi kokocağım bir parfüm arıyorum....

4 yorum:

  1. nina ricci ve givenchy bildiğim kokular ama lolita lempikayı hiç koklamadım ben:) hem de o kadar bilindik ve sevilen bi parfüm olmasına rağmen:)

    ben de düğün günü sıkmak için parfüm arayışına girdim, bloglarda parfümle ilgili her postu dikkatle okuyorum:)

    YanıtlaSil
  2. lolita biraz ağır olsada bende seviyorum arasıra kullanmayı

    YanıtlaSil
  3. Valla 6 senedir Versace kullaniyorum. Artik herkes parfümün benimle özlestigini söylüyor. Bu kadar sevdigin parfümü asla degistirme tatlim=)

    YanıtlaSil
  4. hayat güzel,lolita güzel kokudur ama herkes beğenmeyebilir.Eğer tatlı şeker gibi kokuları seviyorsan tavsiye ederim canım.Ama düğün günü için sana tavsiyem kesinlikle Lancome Hypnose:)Boyner veya Tekin Acarlarda bulabilirsin canım...

    rebeltakipte,benim yine günlük kullandığım parfüm lolita:)

    stil direktörü,ksinlikle sana katılıyorum canım bi ara benim bir parfümüm varda 3-4 sene kullanmıştım banad herkes öyle diyodu ama sıkıldım değiştirdim nedense:)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...