22 Şubat 2011 Salı

Günün Dıy Önerisi

Yaprak Dökümü biteli çok oldu ama ben de bu postu yayınlamaya ancak vakit bulabildim.Hangi bölüm olduğunu hatırlamıyorum ama Ceyda ile Ferhunden bir kavgası esnasında bu vizon rengi parça dantelli bluz gözüme takıldı.Bu bluz da bana bir dıy projesi gibi göründü.Pazardan aldığım onca parça danteli ne yapacağımı düşünürken bu fotoğraf geldi aklıma...Giymediğimiz belki defolu bluzlarımızı bu şekilde hayata göndürebiliriz...Fotoğrafların kusuruna bakmayın diziyi izlerken cep telefonu ile ancak bu kadar yakalayabildim:)





2 yorum:

  1. Çok güzel bir fikir, hatta bunu hayal gücümle genişlettim böyle sapsade bir bej elbisem var onu boydan boya şeritlemek için dantelim de var abartısız şık bir şekilde daha detaylı bir elbiseye dönebilir kendisi... :)

    YanıtlaSil
  2. süper fikir tatlım:)neden onları öyle sade giyelim dimi ama:)yaşasın dıy:)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...