16 Şubat 2011 Çarşamba

Evde Çilek Likörü Yapımı


Meyvalı likörlere bayılırım.İnternette bir sürü tarif dolaşıyor ama nedense hiçbirine güvenip yapamadım.Kardeşim turizm bölümünde okudu bu yüzden elimde bir sürü denenmiş ve güzel tarifler var.Bunlardan birini hiç düşünmeden yaptım ve sonuç mükemmel benim bulduğum tariflere benziyor doğrusu...Sizler de bu güzel çilek liköründen denemek isterseniz hiç düşünmeden yapabilirsiniz...

Malzemeler:
1 kg çilek
1 şişe sade votka (750 ml)
300 gr toz şeker
1 çubuk tarçın

Yapılışı: Çilekleri iyice yıkayıp saplarını ayırın.4'e bölüp 1 kat şeker 1 kat çilek olacak şekilde cam kavanoza doldurun.Üzerine de 1 şişe votkayı ve çubuk tarçını ilave edin. Her gün 1-2 kere ters çevirin. Karanlık ve serin bir yerde 3 hafta saklayın ve süzüp cam bir şişeye dökebilirsiniz.Afiyet olsun.

8 yorum:

  1. kulağa çok leziz geliyor ama çok kalorili :(

    YanıtlaSil
  2. yaa canım doğru söylüyorsun da:)şimdi bu zevkten nasıl mahrum edelim kendimizi:)

    YanıtlaSil
  3. vişne likörünün de tarifini versen?:) ben vişne likörü yapıyorum ama tamamen uydurma:) gerçi güzel de oluyo hani:) bi de likör yapıldıktan sonra nasıl ve ne koşullarda saklanıyo bilgin varsa paylaşırsan çok sevinirim canım:)

    YanıtlaSil
  4. Buu harikkaa benim gibi likör seven birisi için mutlaka denenmesi gereken bir şey ... ;)

    YanıtlaSil
  5. kesin denenecek sağol ciğerim

    YanıtlaSil
  6. hayat güzel,tabii ki canım hemen:)

    sihem,dimi ya likör harika bir şey:)

    stil direktörü,edicim teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil
  7. Ben bunu gerçekten çok merak ettim ve denemek istiyorum havalar ısınınca buzzz gibi çilek likörü harika olur :)

    YanıtlaSil
  8. yaz gelsin çilekler çıksın likörlerimizi yapalım:)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...