31 Mart 2010 Çarşamba

Yeni keşfettiğim marka: Ann-Christine

Daha önce aldığım pullu atletlerimi çok beğenerek kullanıyorum.Pullarına vurulduğum için markalarına daha önce hiç dikkat etmemiştim.Dün yazlıklarımı tekrar gözden geçirirken elime geçtiler sizler için hem fotograflarını çektim hemde markasına baktım.Markası: Ann-Christine,sizi bilmem ama ben bu markayı ilk defa duydum.Ve biraz araştırdım.Alman malı aynı H&M gibi.Çok güzel parçaları var çok ta şıklar.Önce sizlere benim aldıklarımı göstereyim daha sonra beraber koleksiyona bir göz atalım....












































































 2.resimdeki nude renkli bluzu ve en sondaki resimde de kot gömleği çok sevdim.Sizce???

1 yorum:

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...