2 Mart 2010 Salı

Watsons alışverişim...



Sol baştaki saç maskesinden çok memnun kaldım.Bal aromalı,hafif simli bir yapısı var üstelikte mis kokuyor,saçlarımıda yumuşacık yaptı.Avakado birde bira mayası özlü olan çeşitleri var ben ballı olanı tercih ettim.Fiyatı:7.90 ytl


Ortadaki yüz peelingi ise salatalık ve avakado özlü içinde çekirdekleri bile var...Kokusunu fazla beğenmesem de denemek için aldım.Denedikten sonra sizlerle paylaşırım.Fiyatı:5.90 ytl(indirimde)


En sondaki de vücut peelingi zeytin özlü,kokusu muhteşem,ölü derileri atıyor,yumuşacık yapıyor bayıldım en kısa zamanda vücut losyonunuda alacağım.Fiyatı:7.90 ytl


Kirpik kıvırma aletini de 3.90 aldım.Gerçi benim kirpiklerim de gür ama meraktan işte aldım denedim daha bir güzel oldular sanki...Yarın bu indirimlerde son gün kaçırmayın derim...


Daha sonraki günlerde Rimmel markasından bir kaç tane lipgloss almayı planlıyorum onlarıda sizlerle paylaşırım en kısa zamanda...Herkese alışveriş dolu günler diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...