4 Mart 2010 Perşembe

15 Mart’a kadar 5 TL ve Üzeri Alışveriş Yapan Üyelere Perfume Jewels Ürün Seti Hediye













 

Dünya Kadınlar Günü kutlaması www.eyupsabrituncer.com'da 1 gün değil, tam 30 gün sürer! 15 Şubat - 15 Mart 2010 tarihleri arasında www.eyupsabrituncer.com adresinden 5 TL ve üzeri ürün satın aldığınızda, el ve vücut kremi, vücut losyonu ve vücut parfümünden oluşan, 40 TL değerinde dünya markası Perfume Jewels kozmetik ürün seti hediye!Almak için hemen tıklayın...
 Ben de aldım tabi dayanamayıp...Okyanus ferahlığı ve çilekli oda spreyi aldım.Yanına da hediye olarak kavunlu seti aldım (Melon) İnşallah kokusu güzeldir,bekliyorum bir an önce ulaşsın elime.Toplamda 13 YTL gibi bir fiyata 5 ürün anlayacağınız..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...