15 Mart 2010 Pazartesi

WİSHLİST


angel-a

 Zet Fashion'da gördükten sonra bende kendime bir wishlist hazırladım ve sizlerle paylaşıyorum...


1)Etekler...hemde bir sürü kalem etek,floral desenli etek,bol katlı ruffles etek üstelikte denim olursa süper olur bu 3'ünden bir tane mutlaka alıcam yaz bitmeden...


2)Şort tulumlar..Şort diyorum çünkü boyum çok uzun olmadığı için uzun olanları giyemiyorum olsun kısa kısa giyeceğim bende geçen yaz bir tane siyah aldım bu yaz içinde bir tane canlı bir renk istiyorum...


3)Yine sandaletler...Mümkünse bol taşlı,çiçek desenli,düz yada dolgu topuk,nude renklerde,jelly gladyatörlerden...Gerçi bir tane aldım Twigy'nin Markafoni'den sandalet olmasa yazlık öpücük burunlu:)tabi ben bir taneyle idare edermiyim sizce????Tabi kide hayır:)


4)Güneş gözlüğü...Gönül ister ki Prada'nın Butterfly modeli olsun ama nerdeeee...Maksat modası geçmeyecek kalıcı bir model olsun yoksa öyle her sene gözlük değiştirmeyi sevmem ben.


5)Hasır çanta...Eskiye dönüş,şöyle resimdeki gibi rengarenk,sapları boncuklu,makul boylarda.....


6)Kaftan...Her bikiniye uydurmak zor renkleri en iyisi ya siyah yada beyaz...Benim bikinilerime beyaz gider birde söyle dore rengi kuşağı olsun...


7)Bikini...Malum yazın vazgeçilmezi...Aklımda leopar deseni var ama öle soluk takılamam yine pembe-siyah yada mor-siyah leopar desenli olacak:)Bir de aklımda DIY bikini projesi var;Beyaz dümdüz bir bikini alıp üzerine siyah dantelle kaplama yapılcak harika olur daha yaza var gerçi...


Siz söyleyin bana şimdi ben çok mu şey istiyorum...yaaaaa:)

2 yorum:

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...