7 Mart 2010 Pazar

Elbise çılgınlığı

Bu şeker elbiseleri bir dükkandan aldım.Her markadan her yaşa göre çok ilginç şeyler var.Sahibi sağolsun çok ilgilendi bizimle.Giydim,çıkardım olmadı tekrar denedim bir ara aldığım bir şey içime sinmedi diye değiştirmeye gittim sağolsun hemen değiştirdiler.Yaz içinde birşeyler aldım onlarıda bir ara fotograflarım sizler için...


 

Degaje yaka bu elbiseyi çok beğenerek aldım.Kendinden de içinde askılı siyah bluzu var.Frikik vermeyelim diye:)Belinde de siyah saten kurdelesi var.Fiyatını tam hatırlamıyorum ama uygun bir fiyattı.


Bu elbisenin de üzerimde duruşu çok güzel,birde bolerosu var dikişli bir bütün gibi..Pastel renklerini sevdim.Sizce nasıllar?Daha da var elbisem ama korkmayın diye yavaş yavaş gösteriyorum:)Malum bir elbise canavarı var karşınızda..Ha birde sorun bakalım bana,alıyorsunda giyiyormusun diye:( Giyeceğimmmm:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...