27 Nisan 2012 Cuma

Herry Elbisem Ve Ayakkabı Çanta Sorunsalı

Bu yaz kayınbiraderimin düğünü var. Bir süredir ne giysem diye düşünüp duruyordum. Pek de öyle abiye elbise almışlığım olmamıştır bugüne kadar...Uzun bir abiye düşünürken dün gittiğimiz Herry Outlet mağazasından yine kısa bir elbise aldım:) Askıda görür görmez aşık oldum bu elbiseye hemen denedim üzerimde daha çok beğendim. Üstelik tek kaldığı için büyük bir indirim vardı 70 TL'ye aldım. Sadece çanta ve ayakkabı rengine karar veremiyorum...



Polyvore'de yaptığım kombinleri sizlerle paylaşıyorum.Lütfen bir yorumla bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum.

Pudra 



Siyah


Gümüş


Dore


İkinci olarak kına gecesi için beğendiğim ama ikisi de tek omuz olduğu için kararsız kaldığım elbise...Nette resmini buldum yardımcı olurmusunuz?


3 yorum:

  1. kırmızıyla yumuşak renkleri severim.yani pudra ve çok parlamayan dore gibi canım

    YanıtlaSil
  2. bence düğün için gümüş ya da altın daha uygun olur gibi..

    YanıtlaSil
  3. pembe fiyonk,teşekkürler canım pudra ile dore arasında karar vereceğim bende.

    tubitos,fikir için teşekkür ederim tatlım.

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...