2 Nisan 2012 Pazartesi

Çeyizime English Home Cicileri

English Home'un konseptine,pastel tonlardaki nevresimlerine, patchwork yatak örtülerini, love yastığına, ferforje aksesuarlarına kısacası her bişeyine bayılıyorum. Ama biz sevgiliyle bu English Home aşkı konusunda anlaşamadık gitti...O pastel tonlardaki şeyleri pek beğenmiyor nedense...Ne zaman English Home'a girsek bir tur atıp çıkıyoruz bişeycik alamıyorum.Laf aramızda alan bloggerları görünce pek kıskanıyordum:) Ki bugün sevgilisiz çıkılan alışverişte hemencecik English Home'a kaçtım ne zamandır istediğim mutfak önlüğü, eldiveni ve tutacağını çeyizime dahil ettim. Daha önce gittiğimde gördüğüm mutfak önlüğünün rengini ne yalan söyleyeyim bende beğenmemiştim ağarmış solmuş gibiydi. Bugün bir de gittim ki yenileri gelmiş...Canlı renkler,pembeler bir de kenarındaki dantelleri görünce dayanamadım aldım. Sevgilim henüz görmedi ama renginin cıvıl cıvıllığından şirinliğinden dolayı seveceğine eminim...Orada gördüğüm bir sürü şeye aşık olarak çıktım ama kaçamak buluşmaya bir kere daha söz verip dükkandan ayrıldım:) Ey sevgili bu postu okumayacağını umaraktan bu yazıyı yazmış bulunmaktayım.Eğer ki okuduysan beni lütfen English Home'dan ayırma diyorum ve aldığım cicişlerimle sizleri yalnız bırakıyorum.




3 yorum:

  1. çok ciciymiş güzel günlerde kullan cnm,

    YanıtlaSil
  2. english home a bayılıyorum bende:) farklı bi desenininden bende takımı oluşturdum böyle:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller gerçekten, güle güle kulanın :)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...