1 Nisan 2012 Pazar

Çeyizime Transfer Tablo

Ben oldum olası İtalya hastasıyım...Gidip görmedim ama nedense aşığıyım.İtalya ile ilgili filmler izler, resimlere bakarım, kitapları okur, oraya gitme hayalleri kurarım.Bir de üstüne üstlük İtalyanca bir cep kitapçığı alıp gidene kadar çat pat bir şeyler öğrenmeyi istiyorum...Kısmetse gidip göreceğim oraları...Şarap mahzenlerine inip hepsinin bir bir tadacağım, peynir yapım yerlerine gidip her türlüsünü yiyeceğim, tüm tarihini içime çekip kiliselere, müzelere gideceğim:) Aşk çeşmesine para atıp,öğlenleri siesta yapıp, alışverişe çıkacağım...Ne zaman dersen kısmetse ya balayına ya da bir daha ki tatilimize:) Çeyizden nerelere getirdim konuyu dimi... Ama ben böyleyim işte bir kere İtalya'dan konu açıldı mı susmak bilmem...Sevdiceğim bana sen İtalyan olmalıymışsın deyip duruyor...Orada yaşamayı isterdim ne yalan söyleyeyim:) Şimdi çeyizimin İtalya ile ne alakası var derseniz hemen söylüyorum...Annem ahşap boyama kursuna gittiği için kendine eski zamanda İstanbul tabloları yapmıştı çok ta güzel olmuştu. Bende o zamandan beri istiyordum dün gidip ahşabını,boyasını ve resmin çıktısını aldık.En kısa zamanda tablomu yapmaya başlayacağız. Tablonun ana konusu Venedik...Bakalım resimleri beğenecekmisiniz...Belki kullanmak isteyen olur diye de aşağıya resmin orijinal halini ekliyorum. A3 boyutunda iyi kalite çıktısını alabilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...