19 Ocak 2011 Çarşamba

Tantitoni İndirimi ve Ganimetler....





Ne zamandır Tantitoni'nin sitesinden alışveriş yapmak istiyordum ama kısmet % 51 indirimineymiş.Üstelik 40 TL üzeri alışverişlerde kargo ücreti de yok:)Tüm cupcakeli ürünlerde indirim var siteye girip bir bakın derim.....Bende silikon kalıplardan 2'şer tane (anneme ve bana) aldım.Birde kalpli kurabiye kalıbı aldım.Toplamda 48.51 TL tuttu kargo ücretide yok doğal olarak... Şimdi siparişimin elime ulaşmasını bekliyorum....Kalp şekilli kurabiye kalıbımı omlet ve krep yaparken kullanacağım....Kalıplarımla da kek,sütlü tatlı,jöle,salata ve pilav sunumlarımı yapmayı planlıyorum...


6'lı Gül Şekilli Silikon Cupcake Kalıp; 14.00 TL'den 6.86 TL
 
 6'lı Çiçek Şekilli Cupcake Kalıp: 13.00 TL'den 6.37 TL


 4'lü Klasik Şekilli Cupcake Kalıp: 10.00 TL'den 4.90 TL


4'lü Yonca Şekilli Cupcake Kalıp: 10.00 TL'den 4.90 TL



Kalp Şekilli Kurabiye Kalıbı: 5.00 TL'den 2.45 TL





1 yorum:

  1. merak ettim daha önce hiç bakmamıştım bu siteye hemen bakıyorum:)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...