5 Ocak 2011 Çarşamba

Fackelmann Alman Markası Markafoni'de....



Bir Alman markası olan Fackelmann & Zenker bugün Markafoni'de satışta...Mutfak için çok pratik ürünleri var fiyatları da üstelik uygundu.Bu markanın ürünleri gerçekten çok kullanışlı ve sağlam.Annemin Almanya'dan aldığı ürünler hala sapasağlam(aradan 20 yıl geçtiğini düşünürsek:) Aslında bugün içim gitti çeyiz için alıcaktım beğendiklerimi ama daha yeni Sarev'in nevresim takımını sipariş ettim o yüzden biraz beklemeliyim dedim:)Nasılsa gene gelir o zaman hiç acımadan alacağım hheehee:) Beğendiğim ürünler;

Elma Dilimleyici



Domates Soyucu


Julienne Soyucu



Şekilli Krema Pompası



Yumurta şekilledirici (ben onu krep için kullanacağım)



Çekirdek Çıkarıcı



Sebze,Meyve ve Peynirler İçin Şekilllendirici

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...