25 Ocak 2011 Salı

Her Güzelin Bir Kusuru Vardır....

Hatun kişi güzel aynı zamanda da fit....Fakat bizlerde nasıl varsa kendisininde bir kusuru var....Resimdeki işaretli yere dikkatlice bakarsınız kilo alıp-vermekten kaynaklı çatlaklar mevcut... Benim de yok demeyeceğim ama en az da tutmaya çalışıyorum.Bu izlerin tamamen kaybolması mümkün değil fakat az görünmesini sağlayacak bir kaç püf noktası var.Banyodayken sürekli ham ipek kese ile vücudu keselemek,kilo alıp-vermemeye dikkat etmek ve ismi madescol olan bir yanık merhemini çatlak olan bölgelere her gün 1 defa uygulamak...Eğer sizlerde kullanırsanız sonucu fark edersiniz.(Bende herhangi bir yan etki,kaşıntı,kızarıklık veya döküntü meydana gelmedi.Eğer sizde kullanmak isterseniz doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim.)




5 yorum:

  1. yok ya bence bi tuhaflık var vücudunda kalcası beline göre ne kdr büyük duruyo bksana

    YanıtlaSil
  2. Bunu öğrendiğim iyi oldu, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Hatun öyle güzel ki bu çatlak ancak böyle gözüme sokulursa görürdüm yani:)

    YanıtlaSil
  4. Walla Ayshenurcum bi tuhaflık yok gibi geldi bana ama bilmiyorum:)

    francesca mackennitt,ben teşekkür ederim:)

    Sound of the Rain,kendimi suçlu hissettim bak şimdi:)

    YanıtlaSil
  5. Yok yok öyle hissedilmesine de gerek yok yani:)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...