27 Aralık 2010 Pazartesi

Taç'tan çeyiz alışverişi.....

Cumartesi günü sabah erkenden Çorlu Taç'a gitmek için 22 kadın yola koyulduk.Araba tuttuk güzergah belirledik tabiii  birde paraları hazırladık:)Malum büyük  alışverişe gidiliyor.Asıl amaç;Halkeğitimde öğretmen olan halamın ve öğrencilerinin tül ve perde vs. alışverişleriydi.Eeee bizde 6 kız onlardan bağımsız halde çeyiz derdindeydik:)Maaşımından geri kalanla lazım olacak en önemli şeyleri almaya başladım.Küçük mutfak aletleri veya ütü,mikro dalga fırın olayına hiç girmiyorum modası geçiyor her gün yenisi çıkıyor çünkü.Bende en çok beğendiğim ve modasının geçmeyeceğini düşündüğüm mutfak gereçleri,nevresim takımları,havlu ve bornoz olayına girdim.Bakalım neler almışım;

 Bornoz takımı 160 tl'den 80 ytl'ye düşmüştü.Kalitesi süper,renkleri çok tatlı dokusu yumuşacık...İçinde 2 bornoz,2 yüz havlusu,2 de banyo havlusu var...




Bu yüz havlularda yine Taç'tan....Renklerine vuruldum cıvıl cıvılllar:)Halamada danışarak en güzellerini seçtim. Bu havlular da 10 tl'den 4.5 tl'ye düşmüştü.


 Bu sürahi takımınıda Taç'tan aldım.40 tl'den 20 tl'ye düşmüştü.Fransız markası.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...