22 Aralık 2010 Çarşamba

Muffin Kek Tarifi

 Dün akşamdan beri canım acaip derecede kek istedi malum zamanlar:)Bu sabah erkenden kalkıp işe gitmeden önce çabucak güzelim keklerimi yetiştirdim.Şimdi ise bu postu yazmamdan dakikalar sonra hepsini sevgilimle çay eşliğinde yiyeceğiz bitmeden önce sizin için resmini de çektim....Bence sizde hemen deneyim hem pratik hemde bir kere daha sevdiceğinizin kalbini fethetmek için harika bir tarif:)Ne de olsa erkeğin kalbine giden yol mideden geçiyor...Tarifine gelirsek;



Malzemeler:
4 yumurta
1 su bardağı toz şeker
Yarım su bardağı sıvı yağ
Yarım su bardağı süt
1 su bardağı damla çikolata
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2-2.5 su bardağı un



Yapılışı: Yumurtaları rengi beyaz olana kadar iyice çırptım.Toz şekeri ekledim.Krema kıvamına gelene kadar çırpmaya devam ettim.Karıştırmaya ara vermeden,sıvıyağ ve süt ekledim iyice karıştırdım.Unu,vanilyayı ve kabartma tozunu ilave ettim.En son damla çikolataları ekledim. Hamuru muffin kalıplarına döktüm.Önceden ısıtılmış 175' fırında yaklaşık 40dk pişirdim.Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...