30 Aralık 2010 Perşembe

Çeyiz Alışverişi 3

Biliyorum bu aralar fazla çeyiz postu yaptım ama sizlere fikir olur diye düşünüyorum.Bugünkü postun konusu Nevresim takımları,Uyku setleri ve Battaniyeler...
2 tane uyku seti aldım başka almayı düşünmüyorum sanırım yeterli olacaktır.Onun yerine artık nevresim takımı almayı tercih ediyorum...

Taç Sweet Turkuaz Uyku Seti




Taç Karina Lila Pamuk Saten Uyku Seti




Unique Art Pamuk Saten Nevresim Takımı




Taç Peluş Battaniye




Dinar Fitilli Çift Kişilik Pamuklu Battaniye Turuncu




Ve son olarak ta Markafoni'den sipariş ettiğim Sarev marka nevresim takımım...Fiyatı çok geliyordu bana birde internetten olunca emin olamadım renginden,kalitesinden.Ama sonuçta Sarar'ın ürünü kötü olması imkansız geldi bana.Ee Markafoni'de fiyatı 129.90'dan 20 TL hediye çekimle 109.90'a geldi artık alıyorum dedim ve şiparişimi verdim şimdi beliyorum yılbaşından sonraya gelicek tahminen ama çok merak ediyorum:)Rengi,deseni bitirdi beni:)Gerçi almayı düşündüğüm bir kaç tane daha var napıcam o kadar nevresim takımını bilmiyorum:)


Sarev Nevresim Takımı Granada





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...