9 Eylül 2010 Perşembe

Söz Hazırlıklarına Tam Gaz Devam....

Bugün hem bayram hemde mama yapma telaşı içerisinde bloguma hiç yazı yazamıyacağım sandım ama iki dklık bir kaçamak yapıyorum şuanda....Bugün pasta siparişimizİ verdik pazar günü alacağız...Pastam üzeri koyu pembe şeker hamuru ile kaplı ,içi çikolatalı...Üzerinde beyaz harflerle Esra & Oğuz yazacak...Niye pembe çünkü elbisemin renginde....Yüzüklerimiz içinde kurdela almaya gittiğimde aklımda kırmızı renk vardı ama orda fuşya rengini görünce elbisemle takım olsun istedim o renk aldım...Söz tepsim hazır ayrıca biz oğlan tarafıyla aramızda anlaştık bohça yapmayacağız sadece bizim oğlan tarafına vereceğimiz dantelli havlular ve sevgili damata vereceğimiz ufak hediyeler var...Herşeyin fotograflarını ayrıntılı olarak sizlerle paylaşağım...Yapacağımız ikramları da kafamızda belirledik....

Menü:
Zeytinyağlı yaprak sarması
Kıymalı teyze poğaçası
Merdane baklavası
Yaş pasta (Bir tek söz pastamız hazır olacak)


Not 1:Tariflerini merak edenler için şu telaşları atlattıktan sonra tariflerini vereceğim...

NOT 2:Pastam aşağıdakine benziyor şekil itibariyle...Rengi pembe olacak....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...