19 Eylül 2010 Pazar

Mimlendim...

Makyaj hakkında mim:)Sevgili Aslı beni mimlemiş....

1. İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşındayken başladın?
Makyaj yapmaya lise 1.sınıfta başladım.Hocalardan gizli gizli tenefüs aralarında yapardık kızlara....

2. Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?
 Pembe allık ( markasını hatırlamıyorum),Flormar siyah göz kalemi,Nivea vişneli dudak balmı...

3. Makyaj senin için ne ifade ediyor?
Makyajsız yapamam ama her zaman fondöten,kapatıcı filan kullanan biri değilim.Hiç birşey yapmazsam;pudra,allık,gözün üzerine kalem ve ruj mutlaka kullanırım.

4.Makyaj malzemelerini her gördüğünde alma isteği uyanıyor mu?
Kesinlikle...Dayanamıyorum,neredeyse hiç eksiğim olmamasına rağmen makyaj çantama yeni ürünler eklemek için dayanılmaz bir istek duyuyorum:)

5.Herkesin favori bir göz kalemi vardır.Seninkisinin markası nedir?
Neredeyse tüm markaları denedim hem akmasından,bulaşmasından yakınırdım sonunda aradığım kalemi buldum;Emily marka...

6.Favori rimelinin markası nedir?
Clinique ve Max Factor...

7.Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan yapıyorsun?
Tekin Acar ve Watsons...

8.Makyaj malzemelerini nerelerde saklıyorsun?
Günlük kullandıklarımı İt's Beauty'den aldığım düzenleyicilerde,arada bir kullandıklarımı da büyük makyaj kutularında saklıyorum.

9.Ten ve göz rengin?
Buğday ve yeşil...

10.Makyaj yapmadan önce neler kullanırsın?
Önce nemlendirici sürerim 2-3 dk bekledikten sonra makyaj bazını sürerim onun üzerine makyajımı yapmaya başlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...