18 Eylül 2010 Cumartesi

Etek-Ceket Takımım

Ne zamandır etek-ceket takım arayıp duruyordum ama ya fiyatından yada istediğim gibi birşey bulamamaktan alamadım gitti.Sözlümün açtığı işyerinin açılışı ve akşama da yemeği olacak,bende orada giyecek hem şık hemde gelin hanım olarak cici bir takım bakmak için avm'e gittim annemle... Bu tarz ürünlerini çok beğendiğim Koton'a uğradık.İndirim reyonuna şöyle bir bakındık.Ayrı ayrı yerlerde ben ceketini annemde eteğini bulmuş.Eteği 50'den 15 ytl'ye ceketi ise 100'den 20 ytl'ye düşmüş,şok oldum çok uygun...Denedim nasıl güzel duruyor bayıldım,gri olduğu için rengi her renk giyilebilir içine...Altına da siyah bir stiletto giydik mi
tamamdır:)Nedense etekle ceketin rengi farklı çıkmış ilk resimlerde...







Aklımda kaldı Koton'a bir daha uğrayacağım daha neler vardı neler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...