28 Ağustos 2010 Cumartesi

Sihirbazın Çırağı


Bugün Avm'de dolaşırken bir de sinemalara göz attık.Gerçi yazın sinema çok ta tercih etmeyiz ama bu aralar bana deniz de yasak olunca can sıkıntısından kendimizi sinemaya attık.AFM sinemalarında haftanın filmi Sihirbazın Çırağı 5 ytl idi.Bizde girelim dedik.Açıkçası beklentimiz çok yüksek girdik filme ama hayal kırıklığına uğradık diyebilirim.Nicolas Cage abimiz bu filmde de döktürmüş,nedense bu adama her türlü rolü yakıştırıyorum ben.Monica Belluci filmde çok gözükmesede filmde odaklandığım yer dolgun dudakları...Acaba silikon mu????Birde filmin en vasat yanı en güçlü büyücü olacak olan çocuk tam bir süzük gibi geldi bana malesef daha oturaklı,karizmatik bir karakter koyabilirlermiş rol için...Onun dışında filmin görsel efektleri güzeldi...Çok kötü değil tabi ama beklediğim gibi de çıkmadı...Yinede film dağarcığınızı gelişirmek adına gidin görün derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...