27 Ağustos 2010 Cuma

Alışveriş Diyeti ==> Çeyizlikler

Bu aralar neredeyse tüm paramı çeyizime bir kaç parça birşeyler almak için ayırıyorum.Alışveriş diyetine de girince elimde kalan parayla ilerde lazım olabilecek ufak tefek şeyleri almaya başladım.İşte aldıklarım;

Kütahya Porselen'in Türk Kahvesi Fincanları

































Züccaciyeden aldığım yapışkanlı dekoratif aynalar


















Halam Almanya'dan izne gelirken bana Eduscho'nun ürünlerinden 4'lü Kahve Fincanı getirmiş:)

















Bunlarda Taç'tan aldığım çift kişilik nevresim takımları ve peluş battaniyem





















































































Bu da benim en değerli hediyem:)Sevgilim Kütahya'da okurken yaptırmıştı bizim resmimizden kocaman çinili bir tabak el işi...Şimdi çeyizimin en nadide parçası oluyor...Kısmetse evimde en güzel köşeme koyacağım:)













PS:İlkokul öğrencisi minik yiğenim "ablacım yüzünüzü ben kapatabilirmiyim???(Gerçi belli oluyor ama)Hem sitenin ismini de yazarım" dedi...Böylelikle onunda eli de değmiş oldu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...