25 Haziran 2010 Cuma

Tatil Merakı....

Nerdeyse bir haftadır hava çok kötü....Utanmasak üşüyeceğiz:)Bir yağmur bir fırtına ne oldu anlamadım.Güneş yüzünü göstermiyorartık,bu haftadan sonra düzelecek diyorlar inşallllaaahhhh:)Tatile gitmek istiyorum ama bu sene evde badana-boya işine giriştik ne ara kaçacağım bilemiyorum.Çok değil şöyle 3-4 gün kafa dinlesem nasıl güzel olur...Temmuz'a bir girelim de kaçacağız sevgilimle bir yerlere...Şimdiden de tatilde yanıma ne alsam merakı sardı beni....Dün bikini koleksiyonuma bir yenisini daha ekledim.Cıvıl cıvıl renklerden yana olup aslında siyahtan pek haz etmeyen ben bu yaz siyahın asaletine kapıldım nedense:)Dünkü alışverişimde neler aldım sizler için fotoğrafladım....



































































Terlikleri Flo mağazasından aldım.7 ytl


































Bikinimi Boyner'den aldım.Sunset marka.
Üst:39.90 ytl
Alt:19.90 ytl


































Hem kapri hemde şort olabilen bu çok fonksiyonlu kotumu LCW Xside'den aldım.Paçalarını katlayıp düğmeyi iliklersen şort olabiliyor,iliklemezsen kapri:) 29.90 ytl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...