8 Haziran 2010 Salı

Pembiş Saatim:)

Geçen hafta Markafoni'den aldığım pembe saatim dün elime ulaştı.O kadar tatlı rengi var ki şeker pembesi.... Tam istediğim gibi:)Bir daha o kampanya gelirse sakın kaçırmayın derim.Rengi makinem yüzünden biraz kırmızı gibi çıkmış ama sitedeki rengini de ekliyorum görebilin diye...



































Alttaki de bozuk olmasına rağmen gerçeğe en yakın rengi:(Makineme ne oldu bilmiyorum bir türlü arızayı bulamadılar...






























Sitedeki rengiyle birebir aynı yanılgıya düşmeyin arkadaşlar sorun benim makinemden kaynaklanıyor.

4 yorum:

  1. Harika harika =)
    Güle güle kullan.
    Rengi tam yemelik.Doğum günüm gelsin alayım da pişti olalım artık değil mi ? =)

    YanıtlaSil
  2. bencede mutlaka almalısın:)pişti olalım kıss boşver bloggerlar her zaman modaya ayak uydurmalı:)

    YanıtlaSil
  3. seninki benimkinin bir boy büyüğüymüş cnm tarih yeri de var:)çok yakışmış güle güle kullan:)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...