27 Ocak 2012 Cuma

İndirim...

Şu sezon sonu indirimlerine bayılıyorum...Üstlik indirime giren şeyler 2. bir indirime uğradığı zaman tadından yenmiyor.Sizde şimdi diceksiniz ne diyo bu kız bulmuş indirimi 2. indirim diye tutturmuş:) Ama haklı değilmiyim indirimde 5 parç alacağıma 2.indirimle 10 parça alırım daha iyi:) Gerçi beden kalmama gibi bi sorun da olabiliyor ama ben nedense bu konuda şanslıyım:) Gelelim alışverişim de neleri dolabıma eklemişim;

İlk önce Markafoni'den gelen elbisem...Sizlere daha önce yazmıştım elbisemi bekliyorum diye ama sonra unuttum yazmayı.Yılbaşında giymek için sipariş vermiştim ama içten içe de o güne yetişmeyeceğini bile bile sipariş vermiştim. Ama nee oldu Markafoni bana elbisemi tam zamanında getirdi yedek bir kıyafet ayarlamıştım ama gelince süper oldu.Burdan Markafoni'ye sonsuz teşekkür ediyorum kendileri benim kurtarıcım oldu:) Bu elbise bu sene bir çok yerde satışa sunuldu en sonunda aldım hemde 25 TL'ye...


İpekyol'da çok indirim vardı hepsiciğinde gözüm kaldı anneciğim düğünümde ve kına gecem de giymek üzere iki elbise aldı.Çok güzeller ve çok uyguna gelmiş oldu bize...2 elbise indirimde toplam 300 TL.Bende kendime fuşya rengi ipek bir bluz aldım.Bu bluza aşık oldum istersen takım elbise içine istersen de kot üzerine giyilebilir. (Denerken üzerimdeki salaş kotla çok yakıştığını görünce ) 100 TL'den 50 TL' ye düşmüş.



Bu bluzu da Mol diye bir mağaza indiriminden aldım 6.90 TL


Lcw o kadar kalabalıktı ki dolaşmak mümkün değildi.Aradan dereden ilerleyerek bir etek buldum fiyatı çok komik 6.90 TL. Üzerime denediğimde hayran kaldım çok şık duruyor yaa...Giymek için sabırsızlanıyorum...


Bu etekleri  bizim buradaki Tiffany'de gördüğümde renkleri hoşuma gitmediği için bakmamıştım bile...Geçen hafta İstanbul'a gittiğimizde Torium Avm'ye uğradık.Ordaki Tiffany'de bu rengini görünce aldım geldim:) Fiyatı 14.90 TL

1 yorum:

  1. oooo ilk ikisine bayıldım bittim resmenn o kdr şıklarkii :)
    güle güle kullan cnmm

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...