9 Ocak 2012 Pazartesi

Evimin İlk Cicileri

Normalde çeyizin içine süs için biblo,tablo vs. koymayı hiç düşünmedim ama bu güzellikleri görüp almamak haksızlık olurdu. Bunlarda inşallah oturma odamın bir köşesinde yerlerini alacaklar:) Nar objeler bu sene çok moda...Bereket sembolü diye aldım evime bereket getirsin:) 3'lü nar obje 12 TL. Bitanecik sevgilim Kütahya'da okuduğu için midir bilinmez önce orada görüp sonra hayranlık derecesine yükselen çini aşkım yine depreşti.Özellikle de son zamanlarda yine revaçta olan Osmanlı kaftanı şeklinde çini objeler...Bu objeyi aldığım dükkanda o kadar çok renk seçeneği vardı ki kararsız kaldım diyebilirim ama sonunda turkuaz rengine olan aşkım galip geldi:) Bir de oradaki çinili semaverler de aklım kaldı ama benim ki hemen " aşkım evi çini dükkanına çevireceksin" deyince kendime bir çeki düzen vermem gerekti:) Kaftanı mı aldım çıktım. Çini desenli kaftan obje 30 TL.




5 yorum:

  1. Güle güle kullan cicilerini.Bereket narlarını bende çok sevdim almak istedim ama netten sipariş vermek için araştırdım 39lira gibi bir fiyaatı var ve kargo hariç.Super fiyata bulmuşsun;)nerden aldığını sormak isterim:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım.Bende 35 liraya 3'lü bulmuştum boyutları biraz daha büyüktü pekte beğenmedim ama açıkçası o fiyatta fazla geldi.Ben tekirdağdan aldım srm collection diye bir züccaciye var orda biraz daha ufak boyutta olanları gelmiş fiyatı da uygundu aldım.

    YanıtlaSil
  3. İyi yapmışsın,güzel günlerde kullan;)

    YanıtlaSil
  4. henüz almadım ama narlardan kesinlikle ben de istiyorum. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. evet canım kesinlikle almalısın:)teşekkürler tatlım

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...