27 Eylül 2011 Salı

Yeni Alışverişim...

Dün maaşımı alınca kendimi çarşıya attım gezdim dolaştım.Yapılacak bir kaç işin dışında alışveriş yaptım...Çok bişey almadım aslında adet olarak küçük biraz ama pahada bitirdi beni:) Ama ne zamandır istediğim 2 şeyi aldım içim rahatladı.

Bu arada dün Mudo'ya uğradım indirimler devam ediyordu. Etekler 14.99, bluzlar 9.99 ve elbiseler 19.99...Ben ordan beli lastikli dar ve mini bir kot etek aldım. Streç oluşu çok hoşuma gitti vücudu çok güzel
sarıyor.


En sonunda ne zamandır istediğim Rayban gözlüğü aldım indirimden yine...


Birde çok beğendiğim tam tur alyansı aldım kendime.....Modeli çok değişik hiç bir yer de görmediğim bir model....Günlerce kuyumcunun vitrinine yapıştım kaldım alsam mı almasam mı diye... Dün de gittim aldım geldim şimdi çok mutluyum:)Kendi tam turumu kendim almış oldum:)


4 yorum:

  1. Tatlım güle güle kullan aldıklarını:) tamtur alyansını çok beğendim sakıncası yoksa hangi kuyumcudan ne kadara aldığını belirtebilir misin? Çok kibar çok beğendim.Şimdiden teşekkürler şekercim, görüşürüz, sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan şekerim. yüzüğü çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. tubitos,teşekkürler canım:)

    ! POSH BUTİK !, tekirdağ'dan 3000 TL'ye aldım canım ben kredi kartına taksit yaptım kendimi germeden ödeyeceğim. Ben teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil
  4. yüzüğü çok beğendim:)hepsini güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...