5 Eylül 2011 Pazartesi

Üzücü....

Biliyorum kaç gündür post giremedim kusuruma bakmayın:( Bayramdı hastalıktı derken bugün iş başı yapınca artık hayata dönmüş bulunuyorum.Herkesin geçmiş bayramını kutluyorum.Diliyorum ki tüm bayramlar kazasız belasız sona ersin ama malesef hep kötü haberler duyuyoruz.Biz de bu bayram kaza haberiyle üzüldük ağladık.Gencecik 2 beden toprağa konuldu...Ne için mi hız, içki....Üzücü çok üzücü...Tekirdağ'da arife gecesi saat 03:00'de meydana gelen kaza da 2 kişi öldü 1 kişi yaralandı...Arkadaşlardı...Ölenlerden biri askerdi izne gelmişti.Diğer kişi de tatil için gelmişti.Şehidimizin kardeşi kazada yaralandı, bacağı koptu durumu şuan iyi ALLAH'a şükür...Hergün (kardeşimin arkadaşı olduğu için) haberini alıyoruz.Ailelere sabır diliyorum.Başımız sağolsun....Türkiye'nin başı sağolsun bu bayram da daha nicelerini kaybettik...Lütfen trafik kurallarına uyalım....Herkes bayram telaşında sevdiklerine kavuşmak içi hızlı gidiyor biliyorum ama değer mi sevdiklerinize ölümünüzü tattırmak,değermii???? Ya da içki mi içeceksiniz için ama bir zahmet eve taksiye binin de gidin...Çok üzüldüm çok kızıyorum...Ama hala akıllanmıyoruz ona kızıyorum....


Kusuruma bakmayın biraz sinir bozucu bir yazı oldu biliyorum ama içimdekileri dökmek istedim.Biraz olsun örnek olalım sevdiklerimize istiyorum....

1 yorum:

  1. millet olarak başaramadık şu trafik işini :( allah kimselere bir daha yaşatmasın :(

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...