20 Nisan 2011 Çarşamba

Doğmamış Bebeğe Servet Harcadılar!

 Ben bu yazıyı gördüm şok oldum bir insana para bu kadar mı batar ya...3 çocuk neyinize yetmiyor.Kız olsun diye beklemişler ya yine erkek olsaydı kızı tutturana kadar kaç tane çocuk yapacakları belli değil...Çok gereksiz ve çok abartılı fuzuli masraf diyorum.....Yazıyı aynen aktarıyorum.Allah akıl fikir versin ne diyim:)


 Şov dünyasının en ünlü çiftlerinden Victoria-David Beckham, bebek hazırlığını abarttı! Geçtiğimiz ay dördüncü çocuklarını beklediklerini açıklayan Beckham çifti, bebek için bir servet harcıyor. Uzun zamandan beri hayalini kurdukları kız çocuğuna kavuşacak olan ünlü çift, bebekleri için evde iki ayrı oda hazırlıyor. Odanın soft renklerle döşenmesine özen gösteren moda ikonu, dadının kıyafetlerinin de bebeğin zihinsel gelişimini olumlu etkileyecek renklerden olacağını söyledi.

ÖZEL SES SİSTEMİ YAPTIRDI
Kızının ninnilerini daha iyi dinleyemesi için ses sistemini duvarın içine döşeten Victoria Beckham, bu şekilde bebeğinin sesleri daha iyi algılamasını istiyor. Beckham aynı zamanda iki odada da özel bir aydınlatma sistemi kurmayı planlıyor. Çocukların zihinsel gelişimini bebeklik döneminde tamamladığını düşünen moda ikonu, bu yüzden aydınlatma ve ses sistemine çok önem veriyor. Şu sıralar sadece doğuma konsantre olan Beckham çifti, kızlarını bir prenses gibi yetiştirmek istiyor.

 Kaynak:Haberturk.com.tr
ÖZEL SES SİSTEMİ YAPTIRDI

6 yorum:

  1. Ehh ne diyelim dünyada açlık , hastalık ve savaşlarda ölen onca bebek varken kimileri dünyaya şanslı geliyor yada şansız . yaşamayı seviyorum ama bu adaletsizlik bazen insanı kırıyor

    YanıtlaSil
  2. görmemişin oğlu olmuş .... derlerdi eskiden:)))

    YanıtlaSil
  3. elifinelizi,çok haklısın canım.açlıktan susuzluktan,bakımsızlıktan ölen çocuklar var.Herkes çocuğuna en iyisini en güzelini almak ister ve alır ama bu kesinlikle görgüsüzlük...

    cemre,aynen öyle canım:)

    YanıtlaSil
  4. para çok olunca ne yapacaklarını şaşırıyorlardır haliyle. =)

    YanıtlaSil
  5. Eşitlikten bahsediyor dünya halbuki aksini iddia eden kanıtları heryerde :)

    YanıtlaSil
  6. tubitos,ee fazla para batıyor sanırım:)

    CMOS,yok ya ben kesinlikle eşitliğin olduğunu düşünmüyorum koca bir yalan bu:)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...