10 Nisan 2011 Pazar

Bebek Odalarının Duvarlarına Yapılan Süs Harfler ve Yazılar

Çoook öncelerde yabanacı dekorasyon bloglarında gördüğüm bu fikir şimdilerde çok moda oldu.Çoğu Türk ve yabancı blogger bebeklerine oda hazırlarken bebeğin adının baş harfine veya da adına göre duvara renkli kurdelelerle çivilenmiş harf dekorlar yapıyorlar veya alıyorlar.Benim bu fikir çok hoşuma gitti.Çok cici duruyor duvarda hem cıvıl cıvıl hem de dekoratif....Bu harfler yurtdışında satılıyor ama Türkiye'de var mı bilmiyorum bu tarz şeyler....En azından ben daha görmedim.Ama kolaylıkla da biz bunu yapabiliriz.Bknz: Bir sitede bulduğum bu yöntem oldukça basit:)



Ben daha evli bile olmadığım için çocuğuma düşünemeyeceğim ama bende salonda konsolun üzerine koymak üzere benle sevgilimin baş harflerinden oluşan böyle bir dekor yapmayı düşündüm.Benimki karton dan değil alçıdan olacak kısmetse:)Rengi siyah olmayacak ama onu da bir ara düşünürüm:) Nasıl fikir ama:)


1 yorum:

  1. valla güzel fikir canım:) sen yap, senden görüp biz de deneyelim;)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...