11 Mart 2011 Cuma

English Home

Ben daha önce bu mağazaya neden girmemişim acaba???Ne zaman önünden geçsem beni bir şey alıkoyuyor sanki oradan geçenlerde inadımı kırdım girdim şöyle bir bakınmak için meğer ne cevherler varmış orda da benim haberim yokmuş.Şöyle ürünüleri yakından inceledim fiyat kontrolü yaptım.Fiyatlar çok uygun,yatak örtüleri,havlular,bornozlar,nevresim takımları,masa örtüleri,perdeler,dekoratif aksesuarlar vb. bir sürü şey vardı pastelin en güzel tonları.yumuşacık pamuklu kumaşları...Mutlaka çeyizime de oradan bir şeyler alacağım mesela bugün:)Sevgilimi kandırıp iş çıkışı oraya gidebilirim:)Beğendiğim bir kaç şeyi almalıyım:)Mesela;



6 yorum:

  1. orası benım mekanım :))
    kardesım pembe olan nevresım takımını gecen hafta alıd :)
    ve sana bır tavsıyem var.ben bugun ''helen masa örtüsü''ayırttım englısh home'den.yarın alıcam manyak bişey.sende al bence :)) cok sık ve zarıf duruyor.sırf tül.

    YanıtlaSil
  2. artık benimde favori mekanım:)bak aklıma girdin şimdi gidip bakayım nasılmış alayım:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba nekadar keyif aldım gezinirken . Evlilik hazırlığı içinde olmak çok keyifli birşey olsa gerek vede heyecanını hissetmek hoş:)))

    YanıtlaSil
  4. merhaba çok teşekkür ediyorum :)çok keyifli gerçekten insanın içini kıpır kıpır oluyor:)

    YanıtlaSil
  5. bende çok beğeniyorum bu mağazayı,vitrin çağırıyor zaten insanı gel diye :)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...