4 Mart 2011 Cuma

Dekupaj Desenleri

Bu aralar ahşap boyamaya merak sardı.Daha önce annem kursuna gittiği için bir sürü şey öğrenmişti eee tabii bana da öğretti.Yapılması okadar zor olmayan şeyler....Ama ben onlarla uğraşmayı vaki geçirmeyi seviyorum.Çeyizim de bir sürü tepsi çeşidi mevcut artık:)Bir de sevgilimle çekildiğimiz bütün fotoğrafları koymak için bir albüm sizin için  bir ara fotoğraflarım:)Şu aralar merak sardığım ise beğendiğim dekupaj kağıtlarından bir kaç tablo yapmak ve kocaman varaklı bir ayna yapmak.Tablo için bir sürü güzellikler buldum yanlız o kadar güzeller ki hangisini seçsem bilmiyoum bu durumda size de danışmak istedim bir kaç fikir almak adına...Şimdi bakalım neler bulmuşum...Aralarından beğendiğiniz bir şey olursa sizlerde kopyalayabilirsiniz:)


Kaynak: wallcoo.com

5 yorum:

  1. Hepsi çok güzel insanı başka dünyalara götürüyor ama benim favorim 5.resim;)

    YanıtlaSil
  2. 6. fotografı çok beğendim çok güzel... :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir uğraş.
    ben sokak resımlerını çok beğendım.

    cafe ler çiçekler.

    YanıtlaSil
  4. Followupfashion,ayarladım tatlım merak etme sen:)sanırım ben bir tane sokak resmi olanlardan bir tanede ev manzaralı olanlarından yapacağım:)

    Siyah Süt,benimde favorim o:)

    Blush,insanın o sokaklarda dolaşası geliyor:)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi de çok güzel. Çok iyi düşünmüşsün. Kaydediverdim hepsünü :p

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...