4 Mayıs 2010 Salı

Tulum Modası...

2009'un tulum modası bu yaz da devam edecek gibi duruyor.Uzun boylular için uzun tulumlar,kısa boylular için kısa tulumlar olacak diye bir şart yo bence.Ben geçen yaz 2 tane kısa tulum aldım.Boyumda uzun değil yani bu yaz Colin's beğendiğim uzun beyaz tulumu giyemeyecekmiyim:( Hiç sanmıyorum...Dolgu topuklu sandaletlerimle çok ta şık duracağına eminim:)



























































































































Bunlarda benim tulumlarım;









































































Siyah Lcw XSİDE marka,Gri olan pazardan markasını bilmiyorum...


4 yorum:

  1. tulum modasına git gide daha sıcak bakıyorum. özellikle jean tulumlar hoşuma gidiyor. seninkiler de çok hoşmuş.

    YanıtlaSil
  2. bence kesinlikle bir tane edinmelisin:)üstte harika duruyor....

    YanıtlaSil
  3. siyah olana bayıldım bende bu yaz edinicem galiba güle güle giy ;)

    YanıtlaSil
  4. al al:)beraberce giyeriz blogger olarak:)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...