1 Mayıs 2010 Cumartesi

Cicili Buzdolabı süslerim

Perşembe günü pazarda bu yıldız ve kelebek şekilli tokları gördüm.Bir sürü çeşidi vardı,hello kitty'li,smiley'li şimdilik bunları deneme amaçlı aldım.Amacım buzdolabına fotograf asarken bu cicilerden yardım almak....Hemen tokları yerinden dikkatlice söktüm,silikon tabancasıyla magnete yapıştırdım.(Bu arada magnet bulmak kolay iş;herkesin buzdolabının üzerinde tüpçü veya sucuların vermiş olduğu magnetlerden vardır onları kesip kullanın.)Denemeyi yaptım çok güzel ve şirin oldular,sizin için fotografınıda çektim gerçi biraz kötü bir çekim oldu ama makinem bozuk idare ediyorum işte...

















Not:Fotograftaki benim :)

3 yorum:

  1. aa çok iyi fikir valla çok cici olmuş eline sağlık bende böle sevimli şeylerden bzudolabı magneti yapabilrim gereksiz magnetler dolu, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. yap walla çok şık duruyor bu hafta smileyli alacağım:)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...