16 Nisan 2010 Cuma

Pazar alışverişim:)

Yaz geldiğini bugün dün pazarda dolaşırken daha iyi anladım.Hava sıcak,herkes sokaklarda yazın başlangıcı sebzeler meyveler yavaş yavaş çıkmaya başlamış,kıyafetler cıvıl cıvıl renklerde,şortlar,etekler,t-shirtler....Bende yaz sezonunu açmış bulunuyorum.Kendime bir kaç tane yazlık parça aldım:)

Jean görünümlü taytım; 2.5 ytl


















































Paris yazılı,Eyfel kuleli,kızlı t-shirtim; 3.5 ytl






























İspanyol tarzı fırfırlı eteğim; 5 ytl (tek sorunum renkli yerlerinin yıkadıktan sonra beyaza karışması inşallah öyle bir şey olmaz diyelim ki oldu ne yapmam gerekir aranız da bilen biri varmı???)































Bikini üzerine giyebileceğim yada gündüz (yazlıkta) kullanabileceğimi düşünerek bu sevimli göbeği açıkta bırakan t-shirt'ü aldım; 1.5 ytl






























Yukarıdaki t-shirt'le çok yakışacağını düşünüp bu şortu seçtim.Gerçi bir tek onun için almadım böyle bir jean şort istiyordum o yüzden çok beğenip aldım.Dün gece şortun etiketine baktım internet adresi vardı girdim baktım meraktan neler var diye birde tabii pazardan uyguna aldığım bu şortun gerçek fiyatını öğrenmek:)

























Ben bu yaz t-shirt'ümü ve şortumu böyle giymek istiyorummmmm:)


4 yorum:

  1. ne güzel şeyler almışsın, hepsi hoşuma gitti cnm, güzel günlerde giy :)

    YanıtlaSil
  2. sağol canım ya teşşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. süper güle güle kullan bende taytına benzer bi taytı 14 küsüre almıştım çok uygun almışsın canım:)

    YanıtlaSil
  4. napim uygun bulunca dayanamıyorum alıyorum hemen:)

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...