20 Nisan 2010 Salı

DIY Fikirler...

Bu aralar bu dıy fikrine taktım kafayı giymediğim kullanmadığım ne varsa hepsini elden geçiriyorum...En çok ta seneler önce aldığım beyaz eteğime ne yapsam diye düşünüyorum...Bir yerlerde gördüğüm bu batik fikri çok hoşuma gitti gerçi en son ortaokulda yapmıştım batik..Hala kullanıyoruz yaptığım masa örtüsünü,bakalım bu seferde becerebilecekmiyim...



Yada sade olan elbiselerimiz varsa onlarında omuz kısımlarına boncuklarla,pullarla,fırfırlarla işlemeler yapabiliriz;

























































Kullanmadığımız bir kenarlara attığımız eteğimize veya şortlarımıza kumaşlar ekleyebilir ya da üzerlerine şekiller,armalar dikebiliriz;























2 yorum:

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...