21 Ocak 2010 Perşembe

Yeni çizmelerim ve hediyem:)

Dün alışveriş merkezinde Flo'ya uğradım beğendiğim çizmelerin 37 numarası gelmişmi diye.Şansımıza gelmiş ve fiyatı 139.95'ten 109.95'e düşmüş.Kasada da Flo kartımızla %5'lik bir indirimle 104.95' gelmiş oldu.Bu güzel çizmeleri bugün giydim ve çok beğendim.Dolgu topuk olması dolayısıyla çok rahattı.Bütün gün ayağımda olmasına rağmen sanki spor ayakkabı giymiş gibi rahattım.Bu arada FLO'da bulunan bu çizmeler Franco Banetti markadır.

 

Tabi birde bana yılbaşı hediyesi olarak gelmiş bir çanta var.Markası Kemal Tanca.Sevgilimin babasının bana yılbaşı hediyesi.Resimde gözüktüğünden farklı olarak bir de uzun askısı mevcut çapraz kullanmak içinde ideal.Çantanın astarı fuşya rengi saten,Kullanışlı ve çok şık.Hediye olduğu için fiyatını bilmiyorum.Öğrenmek isterseniz Kemal Tanca mağazalarına uğrayabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...