23 Ocak 2010 Cumartesi

HAKKIMDA '7' ŞEY MİM'İ...


Sevgili Kozmosim beni mimlemiş...


1)20 yaşında ve yengeç burcuyum.Burcumun bütün özelliklerini taşıyorum.Üni'den yeni mezunum artık muhasebeciyim:)


2)Moda,kozmetik,kitaplar,dergiler,takılar ilgi alanıma girer.


3)Ailem,sevgilim ve sevdiğim insanlar benim çok önemli.Onlarsız yaşayamam.


4)Fotoğraf çekilmeyi,gezmeyi,makyaj yapmayı,süslenmeyi,ayakkabının her çeşidini,denize girmeyi,kitap okumayı,sevgilime sarılmayı,tatlıyı,nescafeyi çok severim.


5)Biraz alınganımdır,genelde benim istediğim olsun isterim.Dürüst,saygılı,duygusal ama ağırbaşlı bi yanım vardır.


6)Ve yaza kadarda 6 kilo fazlamı vermek istiyorummmmmmm......(allahtan böyle de iyiyim)



7)Pazara gidip ortalığı talan etmeyi,çok güzel kıyafetlere komik rakamlar vermeyi ve bunu gören arkadaşlarımın 'yaaa nerden buldun bunu bende istiyorum haftaya pazara beraber gidiyoruz' demesine, bunu duymaya bayılıyorum.(biraz haince oldu ama)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...