26 Nisan 2013 Cuma

Düğün Konsepti:Ortanca

Merhaba...Ara sıra kayboluyorum sonra yine çıkıyorum karabatak gibi oldum heee:) Napıyorsun bu aralar diye soran arkadaşlarım günleri yettirmeye çalışıyorum. Evet günler bana yetmiyor düğüne 1 ay kaldı ve ben daha gelin bakmadım, davetiyeleri seçmedim,gelin saçıma karar veremedim,salon perdelerimi beğenemedim:( Yani anlayacağınız yapacak çok şey var ama fırsat bulamıyorum. Hele şu perdeler....Ne olursunuz bana fikir verin katlamalı perde istiyorum. Ama kullananlara soruyorum kimisi memnun kimisi şikayetçi...Ne kadar dolmuşum post başlığına bak anlattıklarıma bak:)

Neyse dönelim düğün konseptine...Mor rengi oldum olası çok sevmişimdir. Bana aşkı, asaleti, dinginliği,huzuru kısacası her türlü güzel duyguyu hissettiren bir renk. Çok uzun senelerden beri düğünümde mor rengi kesin kullanıcam diye hayal kurardım.Şükürler olsun ki şansım hep yaver gidiyor düğün de rengimiz mor ve lila:) Çiçeğimizde bu sene çok moda olan ve yine benim çok sevdiğim çiçek ortanca... Gelin yolumuz, gelin tak'ımız, nikah masamız hep ortancalarla süslü. İnşallah hayal ettiğim gibi duracak misafirlerimize ve bize görsel bir şölen sunacak...Tek eksiğim gelin çiçeğim onu da ortancalı bulursam süper olacak:)Bakalım düğünlerde ortanca ve mor nasıl duruyor...






Not: Fotoğrafların hiç biri bana ait değildir. İnternetten alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...