11 Şubat 2012 Cumartesi

Gömlek Aşkına...

Bu aralar indirimin de etkisiyle tabii ipek,şifon gömleklere ve bluzlara kafayı taktım.Eskiden çok modaydı bu gömlekler...Şimdi daracık eteklerle,skinny jeanlerle kombinlemek moda...Ben de İpekyol'dan Boyner'den ve Lcw'den buldum indirimde...

İpekyol'dan aldığım gömlek siyah altın sarısı simli çok cici duruyor taytla ve jeanle kombinleyip giydim.Fiyatı 150 TL'den 80'e düşmüştü alıp almamak arasında çok kararsız kalıp almamayı seçmiştim.Tam 1 hafta sonra 48 TL'ye düşmüştü bu sefer kaçırmadan aldım.



İpek gömleklere kafayı takınca dedim ki bir Boyner'e de bakayayım orada mutlaka bir şey bulurum. Boynerde Miss İpekyol'un gömleğini buldum tek kalmıştı 36 beden gittim denedim olunca çokkk sevindim. Fiyatı ise 40 TL'ye düşmüş.


Bu gömleği ise Lcw'nin sitesinde gördüm 9.90 TL diye ama tükenmişti. Üstelik yıldız desenli...Sonra mağazada bulunca aldım.Bunu daha çok günlük giyerim diye düşündüm. Fiyatına göre kalitesi baya iyi...


Eğer sizde bu tarz gömlek veya bluz arıyor ve bulamıyorsanız; Koton,Lcw,Tiffany,Batik,Ykm,Boyner ve İpekyol mağazalarına bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...