31 Aralık 2011 Cumartesi

Mutlu Yıllar

Bu aralar post yazmaya hiç vaktim olmadığı için blogları hiç takip edemiyorum.Burada doya doya yazı yazmayı çok özledim:) İnşallah 2012 de aralıksız yazacak vakit bulabilirim.Sizlere de sağlıklı mutlu aşk dolu bol postlu bir yıl diliyorum:)Mutlu Yıllar...


Hazır elim değmişken bu yıl için beklentilerimi de paylaşmak istedim sizlerle...

Öncelikle Atanmak...


Sonrasında Kpss İçin Ertelediğim Düğünüm...


Evimiz Hazır Olmasına Rağmen Müstakil Bir Evde Fena Olmaz Hani:)


Aileme,Bize ve Sizlere Sağlık,Mutluluk ve Huzur Dolu Yıllar Diliyorum...



2 yorum:

  1. bebeğim umarım gönlünden geçen yere çok ama çok mutlu olacağın yere atanırsın (çeken bilir beklemeyi ) 2012 seni evli mutlu işli yapar inş :)

    YanıtlaSil
  2. inşallah canım inşallah atanırım:)benim gibi atama bekleyen herkes atansın bu yıl:) iyi dileklerin için çok teşekkür ederim inşallah yeni yılda sağlık mutluluk dolu günler sizinle olur

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...