18 Kasım 2011 Cuma

Dekorasyon: Merdiven Altlarını Değerlendirme

Merdivenin olduğu bir evde yaşadığımdan mıdır nedir merdivenlerin altlarının gözükmesine uyuz oluyorum desem yeridir:) Merdivenin altında kalan boş kısmı bi türlü değerlendiremiyor insan...Ne koysan olmuyo üstelik bi de merdivenin basamakları arasında da boşluk varsa göze kötü görünüyor.Bu seneki tadilatta bu duruma bir dur diyebildim ne mutlu bana:) Önce açık olan basamak aralarını kapattırdım sonraaaa merdivenin altına kapaklı dolap yaptırdım. Hem o kötü görüntü gitti hem de ıvır zıvırlarımı etraftan toplamış oldum:) Evin içindeki merdivenlerin bile bir gün gelip organizer olacağı hiç aklıma gelmezdi...Ama oluyomuş demek ki :) Bu işi yaparken biriktirdiğim görsellerden çok yardım aldım nasıl yapabilirim diye....Eğer sizinde görüntüsünden sıkıldığınız merdiveniniz varsa buyrun hep beraber görsellere bir göz gezdirelim;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...