13 Ağustos 2011 Cumartesi

İndirim Ganimetleri:Tam Gaz....

Film ismi gibi oldu biliyorum ama napiiimm koca yaz dururum (aslında durmam) tam indirim zamanı bissürü güzel şey bulur ve alırım.Dün sevgilinin bi işi için gittiğimiz avm'de bana 2 saat zaman tanıyınca alışveriş canavarımı serbest bıraktım sonunda heehhhee:) Bizim avm'de (nerden de bizim oluyorsa ) Mol diye bir mağaza varki sormayın gitsin...Dışardan bakan girmiyo öyle paspal şeyler var :) Amaa ben arada bir de olsa hazine bulduğum bir mağaza olarak nitelendiriyorum orayı:) Girdim şöyle bir dolaştım lacivert elbiseyi gözüme kestirdim ardından deneme kabinine giderken harika bir elbise gördüm onu da aldım girdim kabine....Denendi,beğenildi ikisi de alınacak derken o da ne bir siyah elbise şıkır şıkır parlıyor ama 46 beden:( Kasaya doğru hüzünlü bir şekilde ilerlerken 36 bedeni bulundu,denendi sepete eklendi:) Kasa da zaten çookkk ucuz olan fiyatlara rağmen bir de % 50 indirim olduğunu duyunca bendeniz havalara uçtum.Toplamda 26.50 TL gibi cüzi bir rakamla 3 elbise alarak güzelim mağazadan ayrıldım.Şimdi mutlu mesut dolabımı süslediler en kısa zamanda da beni süsleyecekler:)Gelelim indirimden aldıklarıma;

Lacivert-beyaz elbisem; 14.90'dan  7.50 TL indi.


 Bu elbiseye ise aşık oldum.17.90'dan 9 TL'ye düşmüş:)


Mini fiyonk ve göğüs kafesindeki dekolteye bayıldım... 



İyi ki 36 bedeni vardı:) İyi ki 19.90'dan 10 TL'ye düşmüştü. 



 Ordan da Lcw mağazasına...Daha önce gözüme kestirdiğim pastel renkli maksi elbiseyi de indirimden 20 TL'ye aldım.



Not:Anlayacağınız bazen olmayacak dükkanlardan muhteşem şeyler çıkabiliyor.Bakmadan geçmeyin derim ben...

Herkese Bol Alışverişli Haftasonları Dilerim...


6 yorum:

  1. Hepsi birbirinden şık güle güle kullan cicilerini .

    YanıtlaSil
  2. elbiseler tam kelepir olmuş tatlım,hepsini çok beğendim.güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  3. vee sonunda yorumum onaylandı çok sevindim.uzun zamandır sana yorum yapamıyordum.sonunda yapabildiğime çook sevindim:))

    YanıtlaSil
  4. duygucum çok teşekkür ederim:)neden acaba bir sorun mu vardı ki öyle oldu.bende yorumlarını görünce çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan cnm, elbiseler nasıl denk gelmiş, kendimalmış gibi sevindim :)

    http://laminapropria.blogspot.com/

    YanıtlaSil

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...