25 Ağustos 2010 Çarşamba

Hayvan sevgisi....

Küçüklüğümden beri hayvanları çok severim ilkokula giderken sırt çantamda okula kedi-köpek sokmuşluğum bile vardır:)Maksat soğukta üşümesinler sıcak sınıflarda rahat etsinler:)Sokakta aç susuz kedi köpek görünce çok üzülüyorum onlarında sevgiye ve ilgiye ihtiyaçları var.Bu kadar hayvan sevgisi olunca malum evde de bizim ailemize dahil küçük arkadaşlarımız var:)onların fotograflarını çektim bugün ne kadar da şekerler...


1 numara kaplumbağamız Teo :)Kendisi pek fotograf çekilmekten hoşlanmaz o yüzden çekerken kafamızı hep içeri çektik:)














































2 numara kanaryamız Sarı Şekerimiz:) Pek bir oyuncu öldürüyor bizi gülmekten hele ki onunla konuşurken bir mest oluşu var ağzını açıyor öylece bizi dinliyor.

















































3 numara sevgili Köpük:)Gündüzleri gazete kırpıkları içinde tembellik etmeyi,gece de hiç durmadan oraya buraya koşturmaya,zıplamaya bayılır.Havuç hariç her bişeyi yer bizim Köpük.



































































4 numara Cicoş:)Salıncağında sallanır,bol bol konuşur oyun oynar bizimle...









































Yeni üyemiz 4 numara Duman:)Onu daha bu sabah petshopta sevimli sevimli bana bakarken gördüm....Aşık oldum aldım geldim,şimdilik bize alışma sürecinde bu arada da bol bol poz verdi:)







































































Tavşanlarıma terasta,kuşlarmıza ve tosbiğimize evde bakıyoruz.Onun haricinde sevgilimin birlikte bakmak için aldığı Sibirya kurdu,mavi gözlü köpeğimiz Efe var.Geldiğinde küçücüktü...İlk gün benim kucağımda oldu koca sıpa oldu hala da kucağımda uyumaya çalışıyor...İlk fotografta bebekti daha:)





















Şimdiki halimiz ise böyle baya bir asiliz:)

























Birde sitemizin bahçesindeki tekir kedimiz Boncuk var:)Beni çok sever sesimi nerde duysa koşar gelir başka da kimselere yüz vermez:)Geçen haftalarda baktım karnında bir şişlik var elimle bir muayene ettim ki:)Bebişlerimiz olacak:)Bir gün eve dönerken apartmanın kapısında karşıladı beni kapıyı açtım o da girdi içeri önden geçti ve miyavlayarak beni de çağırdı birde ne göreyim 3 küçük tekir kedimiz olmuş:)Çok duygulandım ilk ben gördüm o yavruları.....






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınızı bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...